Thursday, June 3, 2010

Simple thing but its make me hepi !!!

Ada orang kata, aku ni jenis yang organised person but i think dun think so....

Ok..skrg, meh kita main teka teki...Nampak x apa yang aku hangkut kat belakang nun?? Apa...Leh teka x...
Ni nak habaq mai...aku dah cukup rimas a.k.a buhsan dengan senario kat meja study aku..so, dengan sedikit cadangan seseorang, ok fine...aku beli! Selain membeli gloceries n segala mak nenek sepit yg aku blogkan tu..ni hah 1 lagik menatang yang memenuhkan keta ku nan kecik tu..

Babun biru..suker..suker..Beli babun biru ni pun, leh buat aku sangat2 puas ati n bergumbira pada ari tu.  Sampai je ptg tu, yeahhh...ketak ketuk. ketak ketuk...

Tadaaaaaaaaa...Siap!!
Dengan semua assigment, modul, gam,pen, stapler bagai, semua aku boh susun molek2 dalam babun nih..
N, aku ada gak mesin yang buat label2 tu..n modul2 aku siap ada label calourfull disetiap bab lagik..Ko nak kata aku x mature?? skati aku le...ade aku keeesah.........

Ni hah plak, my beads....skati je aku beli bekas yang kecik2 tu, boh semua manik n labuci ku...pastu, cari plak tempat nak simpan semua bekas kecik2 nih...

Dan aku sauk toolbox plak! a big saiz 1 okey..Orang boh tukul besi, pahat, aku boh manicku..

Pastu, sakit je mata aku tgk earing aku semua bercampur2 dalam 1 tempat kan...so, kaedahnya, aku beli menatang nih...nama apa tah! Box ni klu x salah aku, untuk hardware punya barang. Nak boh skru ke, nombor plat keta ke..tp bila aku beli, ni hah la penghuni2nya..

Wahhahaha.....aku pernah tgk tmpt earing yang sangkut2 tu kat midvalley tp, mahai gilerrr..!! So, seb la duit aku beli box ni..yeyyyyy!!!- clap ur hand together...

1 comment: