Friday, June 11, 2010

Projek..projek..

Apa projek yang menanti aku esok yek..?
Projek yang termaktub - No. 1- Attend My Class 
Pandai sungguh aku..buku x payah baca..tau2 g je mengadap muka tutor tu! Wah..wah..wah..ni klu dapat A++ ni klu ikut cara aku nih-klu anak2 x study, tau plak mulut aku berkicau2

Projek No. 2-Window shopping kot..
Class start pkl 8 till 12 lbh, so subuh2 ari plak must bangun ke uni. Early planning, nak suruh aku bertolak subuh pagi esok dari kampung, tekan menyak sampai berdiri nak attent class?? Akai ada kaaa...So better blk umah dulu, tido umah sendrik lagik syok! Then, early mornink sok, abis semua anak2 aku kerah ikut aku g class sekali..ni, ada peluang aku nak shopping pas abis class nih...Yeyyy

Projek No. 3- Tgk wayang pun sodap!
A'akan...kan......
Aaku ckp ari tu, aku nak tgk Budak setan..x pun, citer Jackie Chan berlakon pun besss gak. Ni harus nih...harus..

Projek No.4-Had appoiment/meeting
Erm..ada oppoiment dgn 1 agent ni plak...skjp je jumpa kot.  Ada hal yang belum diselesaikan.  Projek yang akan i tell u 1 day okey..x de special pun sbnrnya-so, x tunggu my post pun x pe!

No comments:

Post a Comment