Tuesday, June 8, 2010

Bila Naik Hantu..

Aku sememangnya manusia yang langsung tidak sempurna.
Ingat x 85 thing baru2 ni aku sebut aku x bleh blah dengan gajet2 ni?
See...what happend a fews day ago?

Yeah..i hv anger management issues.
Ni case,something issue bermain dalam kehidupan aku pada ari tu, then aku out of control!!!
Sori la..x kan la semua issue aku nak publishkan kan..ada la guide2 yang aku kena respect. But, mmg issue tu sungguh2 melanggar pantang larang aku yang paling besooooo!! Tambahan plak, kan 2-3 ari ni aku hanggin je 1 badan..apa lagik, sesi perabihkan duit dah berlalu..gini la kaedahnya plak!

Usia menatang ni, baru 6-7 months agaknya-lbh kurang lah..so, dah sampai ajal dia. Jodohnya pun x panjang dengan aku..x lama dia mampu berkhidmat dengan aku.

Tercabut2 keypad dia..
Sebelum ini, baran aku mmg x leh nak agak2. Then, 2 thn kebelakangan ni, aku dah mampu menghadapi masalah baran ini, walaupun ia x hilang sepenuhnya, but at least ada kurangnya..contohnya, aku bleh la kawal sket kegaranganku terhadap anak2..( dulu aku garang wooo ) but bila issue yang aku hadapi tu too much sangat, big NO..NO..NO....
seb bek masa tu hp 1 lagik tu jauh..dekat kalu...isk..isk..isk..

Terkeluar isi perut dia bila aku hentak dengan menantang nih...masa tu, aku mmg betul2 naik hantu. Marah dan baran aku ada level2nya, klu takat marah giler tu, mcm yg aku told korang ari tu le, aku just shut up my mouth. Takat sental lantai, cuci pinggan, x leh cool down my templer dah ni. Ni....issuenya dah toooooo much.  Aku x leh tahan sabor dah...Nasib ko lah.

Errr....agak2 leh repair balik x?? keeer, campak dalam tong sampah je?

1 comment:

  1. mak ..kao takleh begini...yang kurang bertambah kurang...cuba dekat denganNYA...jika dah dekat...dekat lagi....sehingga disisiNYA...nak repair...rasenyer tak perlu...mak kena repair temper mak dlu...

    ReplyDelete