Wednesday, June 2, 2010

50+1 Real Thing bout me - not auta haaa..

I dunno y but tetiba i rasa mcm nak list down je 50 thing bout me..korang pun bukannya kenal i sngat2 pun kan..ni hah faktanya..

1- Im not drink sky jus- pahit a.ka. payau- sbb tu sy sentiasa manis..ha..ha..ok fine, its joke!

2- I failed dalam mengingati nombor termasuk menghitung kira

3- Mulutku sgt pok pek pok pek..but bila terlalu hanggin, bisu beku mcm air batu

4- I dont have a BFF best friend Forever..harap maklum ye

5- Jika anak2 sy teringin untuk makan sesuatu, sehabis daya sy akan masakkan @ dapatkan – Takut kempunan!!

6- Muka sy akan mula gatal2 bila berada dikawasan yang berhabuk

7- Sy juga tidak boleh tidur ditempat sempit-Fobia apa tah..

8- Lemas x bernapas klu tutup semua lampu umah dan dok dalam gelap gulita. Ayooo

9- Never pakai kain batik except dlm pantang..he..he..

10- 4 me, lelaki sangat2 seksi when wearing a white t'shirt n blue jeans. Hummm..

11- i love seafood so much!! Crab, udang,...erm yummy..yummy

12. I love chily too..get more spicy, more leleh dude.

13- I juga sering terlupa minum-mungkin 2 gelas je sehari kot..

14- I hate everthing ttg baju -basuh, sidai, lipat baju dan sewaktu dengannya lah! huhhh.

15- Bab driving, sy paling fast & fairious compare 1 side lagik..Terrer...yeyyy

16- Pantang klu pinggan @ cawan pecah dilantai..leceh nak bersihkan!

17 - Sangat kurang sabar dengan elektronik stuff like hp, lappy - balingkan je klu buat hal..mak x koser!

18 - Tp pas baling, aku gak la manusia yang suka beli balik yang baru.. Tektik nak beli yang baru woo

19- Lari & excersice lah mcmana sekali pun, sy x akan basah lenjun berpeluh- related dgn no 13 kot!

20 - Juga sangat pantang klu lantai melekit dengan air manis..eeeeiii

21 - Berkebolehan memasak untuk majlis kecil - tetamu dlm 50-70 orang

23- Aku x makan ikan keli- x gamak nak makan

24- Selama bertahun2 rambut sy sangat boyish..baru je blajar simpan rambut bila ada org said 'ayu gitu'..blushing me!!

25- Sy memakai jam sehabis baik - never buka except nak tukar jam lain- mak manyak jam okey..

26- Failed dlm mengingati nama orang yang baru dikenali- seb baik nama sendiri still ingat..hhiks..

27- Walaupun mulutku pok pek pok pek, i x berani ckp kasar2 dengan mak pak ku..gud huh?

28- Some ppl told me, im a organised person but, i dunnolah..but mmg i suka sesuatu barang ada tempatnya yang dikhaskan.

29- Love 2 watching Oprah Talk Show, Fear Factor, CSI & So You Think You Can Dance too-wlupun i cannot dance..hu..hu

30- i hv been using a Nokia product since hp dikeluarkan-stick n loyal kan..

31- I cannot tie up my hair lama2! Sakit plotak haku...

32- I love eating chinese food- ater...mak aku pung cino kan?

33- Most of my stuff are all in white n pink kaler maaa..See..see..

34- My gloceries stick with some brand sejak dulu lagik..cthnya, beras must this brand, tea must that brand..bla..bla..bla..

35. While magrib time,my Tv cannot on haaa.

36- DONT TOUCH my handphone & lappy including my personal stuff. P& C key..

37- Bersangkut paut dengan no 12, umah aku x akan keputusan stock chili.

38. Coffein addicted

39- Amaran : JANGAN sentuh anak sy..hanya sy yang layak memukul anak sy! Motip?? sbb aku yang so'eh bwk perut membuyung 9 bulan, ko apa kesah?? Watch out ya..

40- I love so much a baby girl..muah..muah..muah

41- Bukan minah bunga..

42- But, sangat suka mkn coklat

43- X minat emas kuning-tambahan plak yang beso2..

44- But suka emas putih..errrr ada sesape nak bg i?

45- I x boleh minum ubat dalam bentuk cecair..Ikat la aku sekalipun, benda tu akan kluar blk.

46- Kawasan dalam umah aku yang paaaaaling jarang aku jejakkan kaki is beranda belakang yang menempatkan mesin basuh-related yang no. 14

47- Suka travel dlm keta jauh2 like balik kampung ke but masalahnya, kampung aku sebelah umah..LOL

48- Related dgn no 3 juga, aku akan lepaskan geram aku dengan mencuci tandas, mengemas umah atau apa2 ajelah..

49- Time aku tido, aku suka letakkan kaki aku atas bantal lain @ kaki org ( kaki laki aku ler..)

50- Kalau aku masak, aku never rasa cukup garam gula ke idak..but luckly secukup rasa

Yang betul - betul 1 fakta........Haaaaaaaaa.....Leka nooou ko baca my list nih,
no 22 aku skip pun ko x perasan kan??? Bukankah udah kubilang sejak sore tadik yang aku nih x pandai mengira??? wahhhaaaaa..

T_____T

No comments:

Post a Comment