Monday, June 14, 2010

Ai Dah..Korang Bila Lagik??


Ermmm..patut ke x patut aku citerkan nih ?
Timbang punya timbang, aku decide untuk citer ajelah. BUKAN niat untuk menunjuk atau apa..but ia hanya untuk memoriku semata2 yek..Jangan plak ingat aku nih nak eksen ke hapa ke yek!

Umur yang semakin lanjut ni la membuatkan aku banyak memikirkan masa depan anak2 aku.  Apa akan jadi pada anak2 aku klu aku x siapkan payung untuk mereka.  Sebagai mak pak ni, kita harapkan yang terbaik untuk anak2 kita n terpulanglah kepada poket dan kemampuan kita untuk sediakan semua tu kan?

Ye...aku dah mengambil Insuran Kesihatan PruBsnTakaful. Ai dah dilindungi..korang bila lagik....?

Psstt..pic ni aku cilok dengan izin tuannya yek..

Ni..nak memperkenalkan agen aku ni haaa.
Agen yang aku nak jumpa pas class aku ari tu, ni la orangnya...Naff namanya. 
Seorang agen insuran yang sangat berkaki lebar & berkaki besi..Eh!! Berkaliber & Berdedikasi..membuatkan aku terbuka hati untuk mengambil insuran nih.  Naff ni banyak pengalaman dan mempunyai ramai client yang sangat mempercayai dia.  Orang len, aku x tahu but klu aku, sebelum memilih syarikat insuran yang boleh dipercayai, bg aku penting gak memilih agen yang bagus, yang boleh fight 4 ur side if anything happen.  Mcm aku nih ha..bukannya paham apa pun isi perut dalam polisi tu..balik2 kang, ' hello..naff leh x mcm ni..err..leh x cam tu..?" he..he..kan lebih mudah..Sonang baitu!!
( But, klu boleh memahami isi perut polisi tu sendiri, bih baik kan..)

Err..outside of the box, naff ni sibling dengan si Bang Nara yang sangat fofular tuh.
Pic tu di snap masa si Bang Nara g bertunang 2 last week pas majlis Atro Beyond PRV ari tu..

So, ahad pas, just jumpa naff  kat Deli France untuk amik polisi yang telah diluluskan then chit chat jap. Pastu.. leh plak aku tengah berkira2 untuk amik 1 lagik investment untuk anak2 aku plak. 
Korang rasa patut ke x patut...?
Ye la..Kalau orang lain yang manyaaaaaaaaaak giler duitnya, baby baru je jengok dunia, saving n investment untuk anak2nya dah disiapkan dah. Lainlah aku nih..gaji ciput je..saving untuk setiap account anak2 tu ada la sket but aku terbuka hati untuk membuat 1 jaminan masa depan aku n anak2 plak. Daripada aku saving je tanpa mendapat jaminan insuran, better aku join PruBsnTakaful ni..kan? Investment ada, insuran pun ada..then, mudahcara, klu nak amik saving tu bila2 masa pun bley...x mcm 1 account anak2 aku nih, invest leh, nak hamik, JANGAN HARAP! Apa daaaaa....

No comments:

Post a Comment