Friday, June 11, 2010

Balik Kampung Vs World Cup 2010

Happy Weekend....!!!!
Happy World cup...!!!
yeyyyyyy

La ni, mak dah on da way balik ke kmpung yek..tok sah belek2 mak kat sini..Tp, mak dah siapkan auto entry post untuk 3 ari mak x de ni, untuk menemani korang ye.
Untuk menunaikan janji mak pada anak2 mak, mak kena la balik kmpg plak minggu ni..Nak jenguk ibu baru yang menimang 1st baby. So, kira2, aku dapat 3 baby girls la tahun ni. Erm...maka, lepas ni, tutup la akaun kira2 aku nak kira kepala anak2 sedara yang bakal lahir- tahun ni la...dah abis semua mak buyung meletop..
Gud!

1st tempat kena ambush...kena la ke shopping compleks untuk beli adiah untuk anak sedara baru tu kan...
Nak beli apa yek..?
Baju Seluo?
Stroller?
Buai?
Mainan?
Difikirkan kemudian...

Eh!!! Kena beli makanan lebih sket la jap lagik..mlm ni dah start world cup kan..?
Nak beli kerepek ubi,
Kerepek pisang,
jajan,
coklat,
apa2lah lagik semua yang buleh dimakan
Ha..ha...ha..
x senang la baby baru tu nak tido lena sbb gegak gempita la umah mak mertuaku itu dengan sorakan the boys semua.(- termasuk la aku nnt )

1st game

VS
South Africa Vs Maxico - 11 mlm


VS
Uruguay Vs France - 3.00 pg

Bersambung2 tgk game mlm ni...
Aku nak sokong team mana hah?
Errmm...aku nak sokong team yang anak2 aku x sokong..
Bior diorang panas ati sbb ibu diorang jadi musuh..
Aku nak jadi orang jahat mlm ni..
Tukang kutuk, tukang bakar, tukang sorak..
Err..tukang bancuh air pun aku la gak tuh!
Cessssnut sungguh.
Oleyyyy...Oleyyyy...Oleyyy....

No comments:

Post a Comment