Sunday, June 6, 2010

Sape Suruh Bagi Aku Hanggin??




Kan.........sape yang suruh bagi aku hanggin kan.....naik minyak la aku! Untuk meng'reduce'kan api yang menyala2 berkobar2 dalam ati ku, aku cari 1 resolusi untuk menyejukkannya..apa lagik???




Hamik kooooo...
4 pasang kain aku beli untuk anak dara aku, compact power, 2 btg lipstik untuk aku, jam Ben 10 untuk angah n 0 untuk along..( nnt ajak dia dating n better ask him beli apa yang dia nak - aku agak, jersi lagi le nmpknya...)
Walaupun atiku panas menyala, but tetap ada bunga setaman dalam ati tu...

Sampai je umah, boring + panas ati punya pasal, aku masuk bilik menjahit aku, bongkar apa yang ada.

Tadaaaaaaaaa......siap headband untuk anak sedara aku yang 2 orang tu!

No.1

No. 2


No.3

Daripada aku beli, lebih puas ati buat sendirik! kan............?

2 comments:

  1. mak ooo makkk, xnk marah kite ke mak, mana tau dpt baju preee siap sulam juntai2 g....hahaha

    ReplyDelete