Thursday, June 3, 2010

Aku x suker ni...tp aku suka yg tu!

Berkobar2 turun nak lunch, perut nak joget mcm2 bunyi, leh plak tgk lauk ni haaa...Ikan keli sambal??? Alamakkk...potong stim tul lah. 
X suker!!
X suker!!
X suker!!
Cam eklan cat tu plak..
sbb,aku mmg x makan ikan nih..x tau kenapa. Mungkin dari kecik anak, aku mmg x makan kot..Nak jatuh hukum aku ni anti ikan keli pun ye gak kot! Punya la hawauuu, klu aku tgh makan, ada hamba Allah yang sengaja nak kheenat kat aku p boh ikan tu dalam pinggan aku, SOHIH aku terus tinggal je makanan aku! Tp angah karat tu suka makan ikan nih...so, klu dia nak makan, sendiri la ko makan nak oii..ibu x kan usik n tolong ko mkn...He..he..
Isk...terkenang2 plak citer si itik malang.

Ok...lauk ni, aku sangat suka! Dan, aku leh pulun manyak2. Nama pun orang kampung kan..aku suker lauk pucuk ubi nih!
nyam..nyam..nyam..Ni klu punya la kusyuk mkn, mak mertua aku lalu pun aku x nmpk nih...

Tengah2 aku pulun pucuk ubi tu, aaaik....? Cinonet sape plak nih? Comeyyyynyaaaaaaa...Mcm omputeh! apsal anak aku x de yang roman cina ke hah...

Aduh...gugur jantung mak cik ko nih..cute giler! kalah le model tudung muslimah smlm..thee.hee.hee. Tapi kan, plotak aku ni senget sket..suker kaco2 n gaduh dengan budak2. Motip?? sbb........klu gaduh dengan budak, budak x reti nak maki2..x reti nk panjang2kan bebelan..smpi 1 tahap, bdk ni dia redha je..dlm atinya -( apa2 ajelah makcik ngong oiii )  klu gaduh dengan org tua....i see u at da court!!!

1 comment:

  1. eh... terbalik pula. aku makan ikan keli tapi tak makan masak lemak dan ko tak makan ikan keli tapi makan masak lemak... dunia... dunia.... hahahahaha

    ReplyDelete