Sunday, June 6, 2010

Mak Yong, Dia gatai Paler!


Sementelah anak2 aku x de, bagus sangat le adik aku hantar anak2nya 2 beradik dijaga oleh mak aku. So dah boring giler dok umah sengsorang, start motor aku balik umah mak aku. Skarng ni, aku upload pic si tembam ni dulu yek...Baru gunting rambut. Dah mcm si pekan dah aku tengok...


Cam nak pecah perut aku dengan mak aku gelakkan si akim ni smlm.  Kesnya, dia pegang buku citer hantu. Aku ingatkan dia takut tengok gambar hantu yang menyeramkan tu..tp, idoknya...

Nampak x gambar apa nih?? gambar jari & mata merah kan..Aku menakut2kan dia dengan gambar yang menyeramkan nih, leh dia kata kat aku " mak yong..dia gatal paler..tengok..tengok..dia garu paler ye'. Buleh gitu?? Padahal pic nih kan menyeramkan la kunun2nya..Tergolek2 aku gelakkan dia dengan mak aku..ngeh..ngeh..ngeh..

Pastu layan ajelah si tembam ni dengan keta2 koleksi anak aku ni. Dia ni suka main bola n main keta..Anak2 aku semua dah beso..x layan la keta2 nih! so, memang sengaja aku simpan 1 kotak kasut keta ni untuk si tembam ni..senang nak bg main klu dia dtg.

No comments:

Post a Comment