Friday, June 4, 2010

Jambu 888 VS Jambu Muooo(

Hi hah...ada 1 lagik makanan peberet haku.  Jambu 888 & jambu muooo. ( sila panjangkan muncung anda bila part menyebut 'muoo' tu yek.. )
Besssssss yot mkn jambu nih.

Klu aku nak makan, 10 hengget sekali aku beli pastu rendam dalam air, simpan dlm frez...Sampaikan budak yang jual tu pun dah familiar dengan muka aku ni hah. Siap leh dpt xtra serbuk asam n xtra jambu lagik tuuuu..Selain dari itu jugak, ( wow..ayat aku..x skima henggat kan.. ) anak2 aku suker giler plak minum air jambunya..
bagus..bagus betey..sep duit mak ko daripada beli starbuck kan??
Jus buah2an kan sangggggggat baik compare dengan minuman yang ada kafien..- ayat penyelamat diri & Poket nih..
Yang aku pelik, apsal klu aku beli jambu tu kat kedai buah, rasa x besss mcm beli jambu nih??

No comments:

Post a Comment