Thursday, June 3, 2010

A Few thing bout me - Edisi Siasat II

Some more bout me...85 +1 thing yang selama ni aku langsung x perasan!! theee.heee.hee.


50-Time mandi, hanya pakai shower, x pakai sabun

51- Pas mandi x akan pakai bedak di badan kecuali diadorant- Dah wangi2 shower, pehal nk kena pakai bedak?

52- Kami sekeluarga mesti pakai warna baju sama..boria team

53- Pantang tok nenek aku, barang x leh bersepah di atas lantai..motip…??

54-. Aku buleh kemas semua barang2 ataupun tempat yang bersepah tu but don’t ask me lepas kemas tu..x tau mana aku campak semua barang tu..haa..ha..ha..

55- I sangat failed dalam bab pujuk memujuk & goda mengoda- Kejung la ko kat situ klu merajuk!!

56- Bab menatang plak, aku x takut @ geli langsung dengan ular-Leh masuk Fear Factor nih…

57- But, aku sangat geli n alegic dengan menatang sekor ni - CICAK- WARNING- Jgn ko nak gatal nak menyakat aku dengan menatang tu...abis semua sumpah bahasa sanskrit bakal kluar nnt!

58 - Juga lens user almost 10 years

59- Jangan paksa aku buat sesuatu yang aku x suka buat!


Errrrrr...apa lagik yek??? Jap..jap..mak amik napas jap..

Tarik....

Hembus...

Tarikk...

Hembus...

Ok..skang, leh sambung balik...

60- Selalu lupa isi minyak keta..ha..ha..ha..Siapa slalu jadik mangsa? sendrik mau ingat haaaa...

61- I leh tukar tayar keta I sendiri..terrer..Clap ur hand bebeh..

62- Aku juga x leh tido umah orang- better get hotel rooms.

63- My mom hanya makan donat yang I buat- x tahu kenapa but don’t ask me..

64- My writing hand menggunakan CAPITAL word

65- Psstt..almost my ex bf tua 5-10 tahun dr I – I suka yang matured nyah..

66- Jangan harap I siram pokok bunga – mati kering la kooo pokok oooii

67- I don’t let ppl borrow my novel but if borrow pun, dont ever2 lipat n kotorkan my novel tau!

68- I was mad with bejewel, zuma n some more games..

69- Juga x suka bangat2 minum air panas...hujan taufan la sekalipun, ice plz..

70- I x akan pakai slipper yang basah- Yukkk!

71- X leh mandi air sejuk – mak leh menangis kesejukkan nyah!

72- Im master in buat sambal belacan – that why my dad is my biggest fan..Yeyyyy

73- I don’t like hold my stuff like h/beg ke whatever ke..

74- I can’t seat baik-baik in the car..bersila pun best

75- I still simpan my love letter..hummmm

76- Sangat pantas memasak. Tadaaaaa...Siap!!! Not maggie yaa

77- Semua makanan yang I rasa x bley blah, I akan tambahkan lime jus. Besss wooo

78- B4 masuk tido, I wajib tukar baju tido. X kalu, 101 sheep, 102 sheep, 103 sheep... huaaaaa...can’t slepp larr.

79- I can’t waiting ppl ke, urusan something ke..x sabor la kiranya nih....rakus sungguh haku!!

80- Caya atau x,i leh lumba lari with my high heel- Hungga..hungga bebeh!

81- Once times ago..long long times ago…I sangat2 menggilai David Beckham-so sweet his smile marrr…

82- Fakta, bukan auta..i blajar drive dlm mimpi! But, test lesen ttp dgn JPJ la…

83- My real name is very da tradisional-that y my nick name is Lagenda-try la guess my real name (eyesbatting!! )

84- X leh blah dengan lumut- lumut hijau di dinding2 caves-sbb tu x akan masuk caves..

85- Loyal buyer magazine Cosmopolitan, Her World, EH & Intrend. Dulu lagik manyak like mingguan perdana, Hai, Mastika, Media Hiburan, Seri & Keluarga

** Apa ke buntang2 mata ko tengok nombor aku ni wei..aku dah pandai nombor le..ko x pandai kerr hah..?

No comments:

Post a Comment