Thursday, June 17, 2010

Fonomena Piala Dunia Di Umah Ai


Ari tu aku janji nak snap pic fonomena kat umah aku klu world cup tu dah start kan..

Ni hah..korang layan la tgk anak2 aku dengan pak e' tgh  hadap bola.

Uiiis....bukan main lepak lagik korangkan?

Ha..ha.. bukannya depa perasan aku tgh skodeng diorang ni..!

Manghai...3-3 dah macam hapa tah..leka nau ye

 
Aku hanya mengadap bola ni bila England main je. Tp tahun ni kureeeng sket.
Motip???

Jejaka pujaan hatiku x de main Piala Dunia tahun ni  daaaa.Sape lagik klu x si Beckham tu.. Aku ni, tgk bola ke tgk beckham yang sungguh nih?? Opsss...

P/s : Apa case goal keeper England - Green lepas bola wei!!!


3 comments:

  1. a'a..lelaki perempuan skrg ni semua blog pasal nih!

    ReplyDelete
  2. ha3... 1 family tu..
    suasana ni takda dlm family lanun..he3..

    ReplyDelete