Wednesday, June 9, 2010

Kena Lenjan Punya Pasal

Yeyyyyyyyyyy...masa dah time!! Opssss..ngeh..ngeh..ngeh..
Pendek umo gak capal aku nih? sedey mak...aku sayang bangat seh dengan capal nih. Ni semua salah motor aku tu le...hisssyyy!!! 2 ari lepas, motor aku buat hal.  Aku p tekan tekan swicth tu nak idupkan motor tu, dia tak mo idup..belek sini, belek sana, Pasai pe hah??
Conclusion yang aku buat...
Tak de minyak kot?
Err..sbb tayar aku pancit ke?
ok..ok..ni mesti sbb x naikkan tongkat..
he..he..bateri motor aku kong le!
So, nak tak nak, honggeh le aku menendang engkol tu nak start motor aku. Bila idup motor aku tu, settle masalah.

But, lepas tu aku turun je dari motor, si tembam tu berlari aim ke playground..berkejor la mak long gemuk ni dengan si tembam tu! Then, pe hal aku rasa laaaaain macam je rasa capal aku nih? tak pe..xpe..abaikan ajelah perasan syak wasangka ku itu. Sekali,kejor punya kejar si tembam tu, capai ku tercabut nyawanya daaa...ari tu, capai ni aku beli 4 pasang sekali gus! Semua aku dah pakai sampai jahanam..Ni harus mak g skodeng2 lagik kedai kasut plak pas ni...eh! Aku kena claim dulu kat bapak si tembam nih! sbb si tembam kan.....
( tak nak mengaku sbb start motor hi..hi..hi..)
Mak cik kayo! makcik kayo! Yahooooo...
Kedai kasut, im comingggggggggggggggg!!!

Wah....ko tengok si tembam ni punya pose time tido?? Dah la ko lenjan mak long ko nak main itu ini bagai, malam punya turn plak, dia tensikan aku setiap 1 jam sekali dia mengigau, menangis, nak nenen, gatal la..tah apa2 lagik kerenahnya. Mak dah lama tak de anak kecik yang mengganggu gugat tido lena mak, jaga si tembam ni, adooooiiii..tensi..tensi..pastu kan, buleh? Time aku bangun bersiap nak kerja, dia bantai bukan main tido lena selenanya plak...

Udah la malam tadik dia ni tido berbogel, pastu sejuk la tengah2 mlm, aku saukkan dia dengan baju si along..kira la ko debab mana dia nih, si along tu punya baju dia leh sarung! Ni, seluas2 tilam, dia putar seluruh alam!
iskk..
Eh...kata orang2 tua, x baik amik gambo orang tengah tido. Ye ke hah? Klu betul, Ok..sowi..sowi..ye si tembam!!

1 comment: