Wednesday, June 9, 2010

Si Fanatik Cilik


oooooooooooooo...inilah kerja korang masa senyap2 dalam bilik tadi ye..? Abis la dinding bilik korang 2 beradik nih! Bilik diorang ni, aku baru je deko balik- drpd guna katil queen utk 2 orang ni, aku tukarkan kepada katil single. Bg sorang 1 side.Tp, mlm2 rerupanya si along menyempit gak kat katil angah tido 2 beradik sekatil! Ceh...wat ibu ko susah daaa..

Masing2 ada daerah tersendiri. It's, along side.  Ni segala mak nenek poster tah mamat mana, club apa, semua ada..ikut selera dialah! Korang buleh tanya anak2 aku nih, mamat ni, ,main club mana, siapa manager/juruletih dia, semua dia tahu!.
2 beradik ni, fanatik club masing2.

Segala piala semua dia boh atas kepala katil dia tu...sekali, tgh tido lena, gedebuk jatuh piala atas dahi haaaa...rasakan!

Ni plak, si angah side.  U know what, sebelah poster mamat baju biru tu, dia baru je turunkan poster besoooooo giler si Roney MU rasanya.  Selalu wat aku terperanjat badak..apa x nya, aku kluar je dr bathroom, terus terpandang muka si roney tu tengah ternganga..Mak terperanjat dik..

Nampaknya, dah kurang sket poster si angah side nih..tp jangan tertipu! sbb....dia turunkan poster yang lama, n nak tampal poster yang baru. Mana2 club yang dia sokong then kalah, dia mogok dengan turunkan poster pemain / club tu,ganti dengan yang lain..
Iskkkkk...Fanatik sungguh!! Aku dah bley bayangkan betapa gegak gempitanya umah aku nnt bila world cup start 11 Jun nih..Eh!! aku tahu gak...( Blushing..)

No comments:

Post a Comment