Hye! Ada tak mak cakap kat korang yang sandal mak putus aritu? Ada kan..mak hengat lagi mak siap publishkan ke'putus'an capal yang mak sayang tu. Hakhakhak..Kalo terlepas baca, baca kat sini ye. Menjak ari itu( korang leh refer tgk date kat entry tu ) punyalah lama mak tak der sandal kat umah. Slamver kodok ajelah dalam kampung ni mak pi kedai terkedek kedek pakai heel.
Peduli hape kan? Ala..sebenarnya, mak kan kerja nok. Balik dari opis tu, terus ajelah ke kedai. Tak ade la giler nau sampaikan dari umah tu pun nak ber high heel! Udah ler duduk ceruk kampung cenggini, nak berhigh heel?? Ada yang hulur borang soh mak pi register ke Hospital bahagia kang..
Berjaman tak de sandal, tak berkesempatan langsung nak pi belek belek kedai kasut. Elllleh... kalo mak leh gi kedai kasut tu pung, silap silap aribulan, bukan takat sandal je mak rembat, mau kasut 2-3 pasang plak yg ikut mak balik umah! Gila nau mak ni..tapi kan
Ai lap you laar mom!
Aritu, pi umah my mom. Tengok sandal merah dia baru beli yang cun gilak je kat bijik mata mak. Mak pun try try la kat kaki mak. Ater..kaki kami anak beranak ni sama saiz. Aritu my mom cilok kasut mak yang baru je mak beli. Kali ni, mak plak terbekenankan sandal dia.
Di bling blingkan mata mak, my mom pun janji nak belikan lagi sepasang bila dia ke kedai kasut tu lagi. Yessss..Kaedah yang sangat mudah dan praktikal. Just bagitau kaler apa yang ndak, tau tau sampai je kat depan muka. Berapa harga, mau tatau nok.
Sungguhpun mak ni ibu kepada 3 orang hanak, anak tetap anak kan? Inilah nikmatnya jika kita masih ada mak yang boleh bermanja. Sesekali dapat hadiah dari orang yang tersayang, wui..syiok gak pakai sandal free ni kan? Ahak hak hak..




