Tik tok tik tok..Teeeeeeeeet! EnD. Ok. Masanya dah cukup.
Still remember entry mak yang menyenaraikan penerima keronsang tu pada my followers tak? Arini, tempoh masa untuk kawan kawan yang tersenarai menghantar email pada mak telah tamat. My side, dah langsai utang sebab mak dah beri peluang pada korang untuk sent email pada mak. Tapi kalau korang tak sent, rasanya bukan salah mak dah..tol tak?
Mak tahu, ada kawan kawan mak yang suka sangat dan nak kan keronsang ni tapi tak tersenarai. Orang yang nak tak dapat tapi yang tak nak plak diberi kan? Oleh itu, ini rejeki bagi kawan kawan yang sangat setia mengunjungi mak setiap ari.
Pada kawan kawan yang belum dapat keronsang ni, korang nak tak? Kalau nak, apa yang patut korang buat...
Sangat mudah!
Pada kawan kawan yang belum dapat keronsang ni, korang nak tak? Kalau nak, apa yang patut korang buat...
Sangat mudah!
Dalam masa 1 jam dari sekarang ATAUPUN 18 orang yang terpantas menghantar alamat korang pada email mak akan menerima keronsang ini.
Macamana cara mudah untuk ping alamat korang??
Cuba pandang kat atas toolbar nun, then cari kotak 'contack mak'. Disitu plak, sila ping nama sebenar, alamat umah dan nama blog korang secara detail. Mak bukan nak email korang untuk mak contack, bukan hanya email alamat korang tanpa nama korang ok. Kalau tak complete, mak akan bagi pada kawan kawan yang menghantar dengan complete.
Kemudian, tinggalkan komen korang di sini mengatakan korang dah ping kan alamat korang pada mak. Siap!! Hanya itu yang mak mintak korang buat. Jelas?
Mak hanya akan memberi keronsang ini kepada 18 orang yang terawal menghantar email secara complete pada mak. Bukan berdasarkan komen di bawah ni tau! Jangan silap paham plak..
Tawaran ini terbuka selama 1 jam sahaja ataupun telah mencukupi 18 orang yang terawal menghantar email pada mak~ Mana mana yang terawal. Stok keronsang tu terhad nok..kang reramai sent email pada mak, mana mak cari lagi keronsang tu kan.
1 lagi, offer ni untuk kawan kawan yang tak dapat lagi. Bagi yang dah tersenarai dan telah mengsent email pada mak aritu :
Bagi la peluang pada kawan lain plak dapat keronsang yang tak seberapa nih yek! Kali ni, korang jeling jeling manja je entry mak nih. Miahahaha.. Keronsang korang dalam perjalanan ke peti surat korang dah tu.
P/s : Sowi yek lambat sket wat proses menghantar rerama ni sebab korang sedia maklum kan kebizian mak kebelakangan nih. Sayang korang! Muah..muah..muah!
Ok? Apa lagi...cepat2 la ping alamat korang kat sana dari sekarang!!! Itupun kalau nak lerrr.
HAPDATE: 18 KERONSANG TELAH ADA PENERIMANYA! Mana kawan2 yang sent email tak lengkap, maaf..mak tak boleh nak bagi rerama tu ataupun nak bagitau korang sebab mak sibuk nak manage kemasukan comment dan email sekaligus!
1 lagi, offer ni untuk kawan kawan yang tak dapat lagi. Bagi yang dah tersenarai dan telah mengsent email pada mak aritu :
Mr Curly
Assoy
Man Keta
Wantong
Ummi Iman
Cik Serai
Miss Xoxo
Kak Long
Anishaway
Hantwo
Pucheh
Bagi la peluang pada kawan lain plak dapat keronsang yang tak seberapa nih yek! Kali ni, korang jeling jeling manja je entry mak nih. Miahahaha.. Keronsang korang dalam perjalanan ke peti surat korang dah tu.
P/s : Sowi yek lambat sket wat proses menghantar rerama ni sebab korang sedia maklum kan kebizian mak kebelakangan nih. Sayang korang! Muah..muah..muah!
Ok? Apa lagi...cepat2 la ping alamat korang kat sana dari sekarang!!! Itupun kalau nak lerrr.
HAPDATE: 18 KERONSANG TELAH ADA PENERIMANYA! Mana kawan2 yang sent email tak lengkap, maaf..mak tak boleh nak bagi rerama tu ataupun nak bagitau korang sebab mak sibuk nak manage kemasukan comment dan email sekaligus!


