Showing posts with label gedik. Show all posts
Showing posts with label gedik. Show all posts

Wednesday, October 27, 2010

CHEEEEEESE...!!! BERGEDIK GEDIKS.

1
2
3
cheeeeeeeeeeeeese

Yeeeeeeehaaaaa...
Masa menunggu makanan adalah masa untuk the girls bergedik gedik!


Bergediks gediks lagi beberapa kali. 
1,2,3..pose!
Arggh.. yes..yes.
Lagi..lagi..smileeeeeee...
Aaaha..say cheeeeeeeeeeeese!

Turrr..kapla hanggok mak!

Tahan muntah ajelah korang tengok gambar gambar ni sebab ini adalah alternatif baru untuk menyimpan memori manes antara anak beranak. Jaman dah berubah nyahhh. Sekarang ni kan dah tak der amik gambar, pi hantar kedai cuci kodak dah..ini ler kaedahnya! Gedik gedik amik gambar, save dalam blog. Miahaha..Peace no war bebeh!

Lagi 1,  akceli...i tell you what. Gambar gambar di entry mak di Pizza hut n entri reac like model nu ~ korang kata, bukan mak kata ya  dan gambar mak bergedik gediks sakan dengan si meisya kenit ni bukannya apa sayang ooooi. 

Mak nak test camera 5 mega pixel camera E5 mak jew..Ko ader??? Ko tak der kannn.. Hak..hak..hak! 

Larikkkkkkkk...