Tinggal kenangan ~ Saleem
Pernah ada,Rasa cinta
Antara kita,Kini tinggal kenangan...
Ingin ku lupakan,semua tentang dirimu,
namun tak lagi kan seperti dirimu oh bintangku
Jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu ooo
kini ku cuba mencari penggantimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu oh kekasih..
Berdondang sayang jiwa bila dengan lagu sedey si saleem ni. Tambah menambahkan luka jiwa yang lara bila a fews day ago, mak selongkar 1 beg. Beg siapa? Biarlah rahsia..But dalam beg tu, mak found something yang memeranjatkan mak.
Oh tidakkkk...tidakkk!!Terperanjat tenuk mak bila jumpa surat cinta ni..Tak sangka!! Huk..huk..huk.. ini yang berlaku selama ni kat belakang mak walaupun hidup dalam 1 bumbung???
Apa yang berlaku sebenarnya ni..Betul ke apa yang bijik mata mak nampak dan jumpa dalam beg dia ni...Kenapa sorokkan dari mak?
Patut ke patut mak marah? OOhh..Mak dah start emo dah nih..Grrrrr!!!
Patut ke mak mengamuk sakan sambil mencabut cabut bulu hayam?
Ohhh..tidakkkkkkkk...
Atau...nak mak senyum manes je sambil pegang surat ni??
Ini tak leh jadik ni! Come and ngaku cepat bebehhhh...
Nampak tak?? Buleh baca tak..
"Jannah cayang, aku suka dekat engkau. Kau suka aku tak??
Hohoho....surat cinta anak anak bujang mak ler!!!!
Apa?? Korang hengat surat cinta laki mak ke hah..miahahaha.Catch you!!
Berbalik pada surat ni, nak marah ke nak senyum ni? Tapi bila pikir baik baik, nak marah pun, no la kan. Budak budak baru nak naik macam ni..maybe just a joke je. Tak patut la mak take it seriuse ye ke idak? Ada masanya kita as a parent ni kena manage it as a gud friend. Baru la nanti, diorang tak akan malu untuk share everthing with us.
Macamana mak selesaikan, just panggil boys tu then asking them siapa yang punya. Then, bila salah seorang dah ngaku, mak just said, belum masanya untuk korang buat surat cinta cenggini. Korang kena belajar tinggi tinggi. Paling kurang, beat me. Mak not wish you all just a same level with me..you all must get highier because both of you will manage your family 1 find day.
Tapi, abis je cakap, mak senyum senyum kambing dah sambail said...
budak tu tak syantek aaarr..gigi dia tak tumbuh semua lagi! Cari la yang pandai. Leh gak korang tumpang ilmu dia! Miahaha..
Huhuhu..nampak gayanya tak lama lagi bermenantu la mak ni yek? Dah pandai dah anak bujang mak tu semua berkasih sayang walaupun baru berumur 8 tahun & 11 tahun! Haih..
Parenting Tips : Mak memang galakkan anak anak mak confess if they do something wrong. And mak keep my promise mak tak akan marah. Motipnya? Mereka mungkin takut kena marah but bila kita promise kita tak akan marah, mereka akan confess lah.
P/s : Surat siapa?? Biarlah rahsia..kang besar plak kemaluan anak mak tu. Miahahaha..

