Showing posts with label jengah sahabat blogger afiq. Show all posts
Showing posts with label jengah sahabat blogger afiq. Show all posts

Tuesday, November 30, 2010

MARI MENJENGAH SAHABAT BLOGGER AFIQBUKHARI

Penyewa iklan mak yang kedua pula kali ni. Afiq Bukhari.com. Sebelum ni afiq menggunakan nama blog afiq si biru kalau tak salah mak. Bila dah tukar domain, better la dia menggunakan namanya sendirikan? Tapi, dulu ke, sekarang ke, blognya keputihan sket but still ada kaler biru! Peminat biru dia nih...

Bila kita menjengah di blognya apa yang boleh kita skodeng?? Banyakkkk..yang paling mak minat, cara penulisannya yang agak sempoi. Afiq ni baru je abis final yearnya untuk diploma yang dia study. So, sekarang ni boleh katakan dia free dan banyak masanya untuk membalas jejak kawan kawan yang datang menjengah.

Afiq ni juga seorang yang mesra dan mudah bergurau. * yang mana tak mesra, macamana nak buat kawan kan?* dan geng pengopi tegar dulu. Kami sama sama berkenalan kat sana..bila kedai kopi tu bankrap tutup * just joke din*, kami masih lagi meneruskan persahabatan yang telah bermula. Masih lagi saling bantu membantu, menaikkan trafik  dan bertanya khabar.

Afiq juga seorang teman yang sangat mengambil berat tentang kawan kawan yang dia kenali. Tak kira la ko sakit, ko tatau nak buat koding ke hape ke, afiq adalah sahabat yang sentiasa akan cuba sedaya upaya untuk membantu teman temannya. Anak solehah gak kiranya dia ni sebab menurut segala perintah mak pak dia..sejuk pewot mak kalo dapek anak cenggini punya baik budi!!!

So, tak rugi bila kita menjalinkan persabatan yang baik dengan blogger lain kan? Bila kita bersahabat dengan ikhlas, selain dari bersahabat, blog kita juga akan sentiasa dikunjungi oleh kawan kawan kita. Pada korang yang ingin blog korang sentiasa dikunjungi oleh kawan kawan, memulakan lah persahabatan mulai dari sekarang dengan menjengah afiqbukhari...