Showing posts with label iklan di blog. Show all posts
Showing posts with label iklan di blog. Show all posts

Wednesday, December 1, 2010

MARI MENJENGAH SAHABAT BLOGGER JMR

Kotak iklan mak yang terakhir disewa oleh JMR. Siapa dia?? lawyerkah? penembak tepatkah? Ataupun seorang blogger hebat?


Sape yang tatau, mai mak bagitau nooo. Korang cari site yang ada tips fotografi? mencari tips untuk berblogging? Ataupun nak mencari pakej untuk wedding photoshoot? Ini la orang yang paling tepat untuk mengadu dan diroger...

Tengok..cantik kan gambar gambar hasil kerjanya? Korang leh jengah kat blognya yang sediakan gambar gambar yang sangat cantik dan berkualiti. Macam yang mak habaq awai awai tadik, JMR ni juga menyediakan wedding photoshoot pakej korang. Kalo berminat dengan hasil kerja tangannya, sila la berroger dengannya. Harga leh runding sama dia yek. Mak poche' tau..

Kalo korang aktif dalam event by NN, korang akan familiar dengan muka nerd si JMR ni tol tak? Sebab, tak susah korang nak jumpa JMR ni dalam mana mana event yang dianjurkan oleh pakcik yang berscandal dengan mak-nuffnang. Motip?? JMR ni dikira aktif dalam event yang dianjurkan oleh NN tu.. Memanjang dapat ticket free tengok movie!!

Kepala dan pengisian blognya yang sempoi pun besh gak layan tau. Paling mak tak tahan pecah ginjal gelakkan, entry tips untuk bapa tu. Gila wei...Rajin gak amik gambar makanan dan suka makan! no wonder arr dengan kepala yang sempoi dan teknik bergambar yang syantek, JMR ni leh menang saguhati contest Pizaa Hut aritu!

Tips fotografi pun JMR leh bagi pada korang pada korang korang yang tatau pasal teknik amik gambar yang syantek! Mak sendrik pun banyak pok pek tanyakan ini itu dengan JMR nih. Tak lokek ilmu, so tak segan la mak bertanya..hahahaha! Jadik, mari ramai ramai kita jengah dia....

P/s : Kalo lah ada jodoh kita dulu, di majlis berbuka puasa anjuran NN tu, kita dah bertentang mata, makan bersuap bersama tau tak?? Tapi akhirnya, ko tak pi, mak pun tak gi! Hehehehe...


Tuesday, November 30, 2010

MARI MENJENGAH SAHABAT BLOGGER AFIQBUKHARI

Penyewa iklan mak yang kedua pula kali ni. Afiq Bukhari.com. Sebelum ni afiq menggunakan nama blog afiq si biru kalau tak salah mak. Bila dah tukar domain, better la dia menggunakan namanya sendirikan? Tapi, dulu ke, sekarang ke, blognya keputihan sket but still ada kaler biru! Peminat biru dia nih...

Bila kita menjengah di blognya apa yang boleh kita skodeng?? Banyakkkk..yang paling mak minat, cara penulisannya yang agak sempoi. Afiq ni baru je abis final yearnya untuk diploma yang dia study. So, sekarang ni boleh katakan dia free dan banyak masanya untuk membalas jejak kawan kawan yang datang menjengah.

Afiq ni juga seorang yang mesra dan mudah bergurau. * yang mana tak mesra, macamana nak buat kawan kan?* dan geng pengopi tegar dulu. Kami sama sama berkenalan kat sana..bila kedai kopi tu bankrap tutup * just joke din*, kami masih lagi meneruskan persahabatan yang telah bermula. Masih lagi saling bantu membantu, menaikkan trafik  dan bertanya khabar.

Afiq juga seorang teman yang sangat mengambil berat tentang kawan kawan yang dia kenali. Tak kira la ko sakit, ko tatau nak buat koding ke hape ke, afiq adalah sahabat yang sentiasa akan cuba sedaya upaya untuk membantu teman temannya. Anak solehah gak kiranya dia ni sebab menurut segala perintah mak pak dia..sejuk pewot mak kalo dapek anak cenggini punya baik budi!!!

So, tak rugi bila kita menjalinkan persabatan yang baik dengan blogger lain kan? Bila kita bersahabat dengan ikhlas, selain dari bersahabat, blog kita juga akan sentiasa dikunjungi oleh kawan kawan kita. Pada korang yang ingin blog korang sentiasa dikunjungi oleh kawan kawan, memulakan lah persahabatan mulai dari sekarang dengan menjengah afiqbukhari...  

Sunday, November 28, 2010

TAPAK IKLAN SEBAGAI HADIAH BUFDAY SAHABAT BLOGGER

Baru semalam mak bukak offer untuk menyewa dan malamnya telah penuh dengan iklan kawan kawan yang banyak memberi sokongan pada blog mak ni.

Alhamdulillah..tapak untuk menyewa iklan diblog mak telah full disewa. Tapak yang dibukak pada awalnya hanya 4 menjadi 6 atas pemintaan seorang sahabat yang pemurah untuk memberi gift pada teman temannya sempena bufday dema. Siapa yang dapat gift tu?
Oleh kerana Cik Tom yang telah menyambut bufdaynya pada 22 Nov baru baru ni dan belalang yang akan menyambut bufdaynya pada 30 Nov ini, sahabat yang sangat baik hati ini telah menyewa tapak iklan tu untuk dijadikan sebagai bufday gift korang berdua!!!

 Tahniah ye..bertuah korang dapat sahabat yang baik mcm dia nih..


Moga moga dengan iklan yang ada kat sini akan membantu menaikkan lagi trafik korang!