Thursday, May 20, 2010

HEPI BESDAY TO....





Nampak x....? hepi besday to angah yg 'karat'! ari ni 20 mei is besday dier..Paling aku x tahan, aku ni nk buat2 la lupa besday dier.  Tetiba pg2 subuh dtg kat aku n ask me " ibu...ari ni ari apa?' n aku wat2 x paham la kunun.."khamis ler'
( ** aku tahu je trick dier nih sbnrya..mak dah pakai lama dulu nak oiii...**)
So, entry kali ni, kita citer khas ttg anakku yg sorang ni plak ye..dilahirkan ke 2 dr 3 beradik. Sgt pemanja orgnya..n yg paling x tahan, org yg paling suka sentap..that y nama timangannya 'si karat'.



aku sambut secara simple je.. janjiiiii, sambut kan?  beli 1 bijik cake n soh dia mkn dgn kengkawannya. Bebenornya, aku dah nyaris lupa..sib bek reminder hp aku berbunyik smlm...sempat la tempah cake utknya.  Bg aku, besday anak2 aku n date2 yg special amat penting dlm idup aku.  Ye la...dulu ( sedey la kunun..) aku mana pernah nak celebrate besday2 nih! mak pak aku x de nya nak eran apa ke date sekali pun..org kampung la katakan.  so, aku x nak la anak2 aku merasai apa yg pernah aku rasa dulu...( wlupun aku still stay kat kampung gak..kui..kui..kui )



Keloko la ko ngah....hiks..hiks..hiks..tgk muka dia cuak sbb pisau tu dah kena cake! nyanyi lum..tiup lilin pun lum, pisau dah kena cake..



2 besday boys. ni, dia n kwnnnya yg kebetulan sama date besdaynya, n 1 class jugak.



anak daraku sorang ni pun tumpang le sekaki...asal je sebut besday org, dia pung nk gak besday! apa...dia ingat besday ni suka2 ati ke bila dia nak hah?? tgk tu..sungguh2 dia nih mkn...isk..isk..isk..

1 comment: