Thursday, May 20, 2010

Bila kita nk ada baby ibu...?


1 soalan anak aku yg x mampu aku nak jwp...!  Anak2 aku ni semuanya sukakan baby..n selalu tanya aku bila baby dlm peyut aku nk kluar...( depa ingat ada ke??? )

Angah yg sgt2 kepinginkan adik lain SEBABBB....dier sgt suke gaduh dgn adik bongsunya yg 1 lagik...ko ingat pe...leh tukar2 ke adik ko ngah..???

Acually,she is cute right..? senang je jadik baby...buat la apa pun, senyum ketawa bila di agah, nangis bila lapo @ basah n tido bila ngantuk. kan..?

Ko nak bg ibu ko nih ilang akal pe anak2...? Tgn  mak ko nih ada 2 jerk..mana nak kerja & mengerjakan ( tu x kira lagik, dikerjakan plak!! Opppsss...18SX plak ), mana nk study, mana nk menggatal jahit manik bagai..kan?

Soo...x leh dpt adik sendirik, tumpang kasih le dgn kezen mu sendirik..kan lagik senang!! hik..hik..hik..

2 comments: