Thursday, May 20, 2010

celebration besday part II






Abis je si misya mkn cake tu, dia dtg jumpa aku n ask me ' ibu...sian along x dpt mkn cake" 
hah??? alamak....mak lupa ada aku ada 1 lagik anak nyah...so, jln paling selamat,aku kena la celebrate sekali lagik dgn semua anak2 aku...ask them mana nak makan, apa lagik, dpt  remote controllah dema..aku, jd driver yg mengikut arahan ajelah ari ni...


Marrybrown katenya..!!! Wlupun brand ni x se gah fast food yg lain, but anak2 aku suka santap kat sini. Foodnya kena dgn selera depa la gamaknya..Tp yg paling over sekali, nak main kat pool yg penuh bola nih yg bebonarnya...


ni...si along mat smart! ke mana2 sekali pun g, topi MJ dia tu x akan di tinggalkan..dia pun dah lali dah klu ada org yg tegur bout topinya tu...


besday boy...


 
n, last 1 is, princes of my heart..



angah yang sungguh2 mkn atau dia mmg lapo time nih kot...his peberet, mkn nasik ayam MB kat sini..



Along nih, bapak la cerewetnya memilih makanan...sakit jiwa gak kdg2 dgn pilihan makanannya but, ape aku kesah, dier yg pilih, bior dier yg rugi klu x mo test rasa sesuatu..



aku pun nk gak santap...ater...dah lapo kan..nasik grg jer..but yg paling aku suke order bila time dtg sini is...


Capachino...best syokkk...ilang gian jap!


Eh!! tang semua pakai kunen nih, dah mmg tradisi my family sejak azali dulu lagik.  Kami akan mcm boria..klu itam, all of we akan pakai itam..klu putih, putih la gak semua sekali..sbbnya?? senang nk carik klu ilang tgh2 public..mak x kencing..tol, aku de pengalaman ilang anak nih n pakai boria ni lah penyelamat aku.  Org yg jumpa anak aku, senang je nk kenal siapa mak pak n kaum kerabat anak aku tu..
Penutup segala citer, senyum lebar la sbb peyut kami dah kenyang....


2 comments:

  1. wah, sonok diorg men..best2..cam nak terjun gk dlm bebola tu..hehehe

    ReplyDelete
  2. pe salahnya klu u pun nk join...

    ReplyDelete