Nak tau sape penerima tiket percuba petrosains semalam? Tak ramai yang drop komen makanya makin besau la peluang korang nak menang kan? Mak tak pilih kasih, serah bulat bulat tugasan memilih ni pada encik random, maka mak terus je dapat senarai penerima. Sonang kojo den!!
BUT...Ada butnya yek..sepasang tiket tu hanya untuk seorang sahaja. Yang duduk dalam list no. 1 la yang akan menerima tiket tu untuk bawak anak anak korang pi petrosains. Ada 2, tak kan la mak nak bahagi bahagikan tiket tu pada 2 orang kan..Sape yang dapat? Meh kita skodeng...

Tahniah cikmin! Pasni leh bawak anak anak semua pi tengok petrosains yek. Pingkan alamat cikmin kat my email untuk penghantaran tiket tu ke pintu umah cikmin. Tak leh pi cuti sekolah ni, tiket tu valid till bulan febuari nanti. Pi bila bila masa nak pi jangankan over duedate, cukup ok.
Pada yang drop komen, thanks bebanyak ya. Mungkin kali ni rejeki tak menyebelahi korang. Kalo ada rejeki lebih nanti, mak offer lain next time okeh. So, rajin rajin le datang melawat mak..siapa tahu, pasni mak nak lantingkan benda lain plak...hiks!
