Showing posts with label tiket percuma. Show all posts
Showing posts with label tiket percuma. Show all posts

Wednesday, December 1, 2010

PEMENANG TIKET PERCUMA KE PETROSAINS

Nak tau sape penerima tiket percuba petrosains semalam? Tak ramai yang drop komen makanya makin besau la peluang korang nak menang kan? Mak tak pilih kasih, serah bulat bulat tugasan memilih ni pada encik random, maka mak terus je dapat senarai penerima. Sonang kojo den!!

BUT...Ada butnya yek..sepasang tiket tu hanya untuk seorang sahaja. Yang duduk dalam list no. 1 la yang akan menerima tiket tu untuk bawak anak anak korang pi petrosains. Ada 2, tak kan la mak nak bahagi bahagikan tiket tu pada 2 orang kan..Sape yang dapat? Meh kita skodeng...

Tahniah cikmin! Pasni leh bawak anak anak semua pi tengok petrosains yek. Pingkan alamat cikmin kat my email untuk penghantaran tiket tu ke pintu umah cikmin. Tak leh pi cuti sekolah ni, tiket tu valid till bulan febuari nanti. Pi bila bila masa nak pi jangankan over duedate, cukup ok.

Pada yang drop komen, thanks bebanyak ya. Mungkin kali ni rejeki tak menyebelahi korang. Kalo ada rejeki lebih nanti, mak offer lain next time okeh. So, rajin rajin le datang melawat mak..siapa tahu, pasni mak nak lantingkan benda lain plak...hiks!


Tuesday, November 30, 2010

SIAPA NAK 2 TIKET PERCUMA KE PETROSAINS?

Amacam? Dah baca entry mak tentang Petrosains aritu kan..Korang pun kata nampak macamana seronoknya kami anak beranak pi petrosains tu kan. Sekarang kan dah cuti sekolah, elok la korang lak bawak anak anak korang pi berjalan ke sana.

Bila dah tengok entry mak tu, ada rasa nak pegi tak?? Ingat tak masa mak pi Petronas Streetsmart tu mak dapat goldies beg?? Yup..dalam tu mak got 2 tiket percuma untuk kanak kanak masuk ke petrosains. Tapi aritu mak dah beli tiket awal awal kan.. untuk masuk lagi ke petrosains tu, tak la kot naik pi lagi dalam masa terdekat ni. 

So, mak henggat, mak nak lantingkan la tiket ni pada korang. Siapa nak tiket percuma ni? Dengan perahsan perasaan yang baik hatinya mak ni...
Mak nak lantingkan 2 tiket percuma untuk kanak kanak kepada sesiapa yang drop komen. Kiranya, tiket ni khas untuk mak pak yang nak bawak anak anak dema pi masuk petrosains ni ok. Yang single mingle, kena la beli tiket sendiri...tak kan nak claim kanak kanak lagi kot?

Cuma, nak mak jelaskan kat sini, tiket ini ada syarat - syarat sket. 

* Tiket ni hanya laku jika korang beli tiket untuk kemasukan dewasa. Then just redeem tiket ni untuk anak anak korang.

* 1 tiket dewasa hanya boleh menebus 1 tiket kanak kanak, maknanya kena beli 2 tiket dewasa untuk menebus 2 tiket kanak kanak ni.

* Tiket ni mesti diredeem sebelum tarikh  expiry date- * 28 Feb 2011*

OK..dah paham kan? korang nak tak? Macamana nak dapat??

Hihihihi...mudah + simple gaban!

Just drop your komen kat bawah ni sehingga 12 tengah malam ini sahaja. Then mak akan gunakan khidmat En random untuk memilih siapakah yang bertuah sesangat diantara korang yang drop komen tu untuk menerima 2 tiket untuk kanak kanak nih. Just simple cenggitu je...sekian, terima kasih!