Showing posts with label random post.. Show all posts
Showing posts with label random post.. Show all posts

Monday, December 20, 2010

TESTING! TESTING! 123..123..

Dah...lupakan kisah anak anak mak semalam. Meh korang layan pic pic ni plak. Ada gak pekdahnya..
Testing! 
Testing!
Testing!

1..
2..
3..

1..
2..
3..
Pesen lain plak dari pic atas tu.
Sama tapi tak serupa

Ohhh..katak muncit!! penemanku di meja opis dikala mak 'kesunyian' nanti..

last 1..

Mak tak pok pek manyak manyak macam semalam la yek?? Saje jer. Tukar mood arini. Tapi tak per la. Entah entah, korang pun boring nak baca apa yg mak royankan..kan? Arini wat shot entry ajelah.

Hurmmm..apa motip mak arini tunjuk semua pic yang tah hape hape nih?? Tak ada apa motip pun..JMR, ko tahu? Cikmin. ko tahu tak?? Mak?? Mak tatau..

Kalau korang tak der keja, otak manyak rileks, sila la pikir, sila la teka apa kehal mak buang tabiat kali ni . tapi hadiah tak der aaaar. Errrmmm...* Sikit je mak senyum  *

P/s : Senyuman yang dibuat buat untuk menutup kelukaan dihati ini...