Showing posts with label priview hantu ngangkung. Show all posts
Showing posts with label priview hantu ngangkung. Show all posts

Thursday, December 16, 2010

ADA HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH MAK!!

Tidakkkk!!! ada hantu kak limah ikut mak balik rumah!! Ko nak sangat tengok citer hantu tu kan? Tak sabar nak tengok citer mamat khalid ni kat panggung aritu, nah..hamik ko!! Banyak giler hantu hantu ni ikut mak balik ke rumah pepel mak nih. Maunya mak tak sabar, 3 buah panggung aritu mak sergah untuk dapatkan ticket citer hantu ni tau tak?? Sampaikan mid night punya ticket pun sold out..

Tenyeh kasi besar untuk bijik mata korang nampak yek!

Nasib baik akhirnya ada gak ticket tu. Leh la tengok.. Kalo tak, ada la manusia yang kena pujuk kesentapan mak tu dengan menyogok handbag baru untuk mak.. Miahahaha.. Agaknya, rezeki preview dan high recomendation untuk tengok citer hantu seram yang lawak tak henggat ni kot, menempatkan my website di 1st page dan dirangking ke 8 di pencarian  halaman pakcik goole ~ alhamdulillah . Belek belek trafik source dari scandal mak si Nuffnang tu pun nod bad woo...

Tenyeh kasi besar untuk bijik mata korang nampak yek!

Gila arrr..hasil dari preview citer Hantu Kak Limah Balik Umah, 3-4 ari lepas, banyak visitor datang rumah mak ni mencari hantu kak limah ni wei. Bukan hanya citer hantu box office ni je yang datang kat umah mak, citer hantu ngakung yang mak kata tak besh tu pun ada merayap menghantui rumah mak. Badi hantu dah ni..

Btw, 2-3 arini apa yang dapat mak tengok dari trafik mak ni, selain dari keyword hantu yang meletop kat umah mak ni, keyword keluaran proton terbaru pun ada gak. Hari hari ada orang google proton tuah, jebat, lekiur mahupun kasturi masuk mengadap kat rumah pepel mak. Alhamdulillah again.

Kalo ikut Nuffnang tu punya statastik, keyword dr cardin dan batu kelikir pun ada!! Hahaha..seingat mak, word tu sekali je mak guna dalam 2 entry tak lama dulu. Pun sesat gak masuk sini yek. Hurmmm..kena banyak lagi bermain dengan SEO dan keyword kalo cenggini kan?

Trafik korang macam mana plak keywordnya?? Share share aarr..sometimes, keyword yang orang cari ni boleh membuatkan kita tersenyum sengsorang kan..

P/s : Sibuk sibuk ngadap buku, ada gak waktu mak menjeling trafik dan keyword nih. Ada plak masa lagik memantau penyertaan contest mak tu. Korang tak mau join ke? Dah dekat dateline nih. Err..vote untuk blog baru pilihan tu pun dah tutup kan arini?? Mak redha ajelah..mungkin tak ramai yang suka rumah pepel ni. Opssss..meroyan la pulak..hik!