Monday, November 15, 2010

REPUBLISH GAMES PAY IT FOWARD

WARNING. BACA BETUL BETUL SEBELUM DROP UR COMMENT!

Hok Alooooh. Aduhhhh...!!! Pening kapla mak dan membuatkan ada 'pihak' yang hanggin dengan entry PIF mak sebelum ni coz dia tengok korang tak baca syarat syarat games dengan teliti.  So, terpublishnya entry ni adalah rentetan dari entry Pay It Foward yang terdahulu ok. 

Ramai yang membaca dan drop komen, tapi rupanya ramai yang tak paham apa yang korang baca tentang syarat syarat games Pay It Foward ini dijalankan. Kalo nak diikutkan, mak rasa mak dah cukup terang dan jelaskan syarat syaratnya tapi pelik gak kenapa ramai yang drop komen tapi nampak sangat korang tak baca betul betul! Grrrrrrrr....

Gini, syaratnya yang utama adalah :

* Pengomen pertama, kedua dan ketiga yang tinggalkan apa apa sekalipun komen dikira terikat dengan games ni! Waaaaaaalaupun korang hanya drop komen 'Hi'. Kalo tak hinggin nak join, JANGAN TINGGALKAN APA -APA KOMEN. Paham???

* Then korang plak kena sediakan 3 hadiah untuk diberikan kepada kawan kawan lain.

* HARGA setiap hadiah, TERPULANG pada ketebalan poket korang.

* TIADA TEMPOH MASA untuk korang bayar balik games ni. Bila bila korang cukup budget nak bayar balik ataupun bila bila korang senang, baru ler buat entry dan sediakan hadiah. Got it?

Disebabkan banyak sangat kontrolversi entry terdahulu, dengan ini mak batalkan semua penyertaan pengomen entry yang terdahulu.  Games Pay It Foward mak ni dikira dengan komen yang akan ditinggalkan disini bermula dari pengomen yang pertama, kedua dan ketiga.

Dan, dek kerana mak dah bagi peluang korang pilih hadiah pun payah so...

Komen pertama akan dapat Khemah.

Komen kedua yang masuk akan dapat Party set

Komen yang ketiga akan dapat pen drive.

Kalo korang berninat nak join, baru la tinggalkan komen..KALO KORANG TAK HINGGIN JOIN, JANGAN TINGGALKAN APA APA KOMEN PUN SYG!!! Tooooolonglah mak... jangan kasik mak pecah kapla pikior macamana mak nak bayar hutang ni dah.  Korang tau tak yang mak ni susah ati sebab tak terbayar lagik utang Pay It Foward ni?? Adehhhh...nampak tak kat mana mak simpan ubat gila mak? Masa dah time untuk makan ubot nih.


4 comments:

  1. Salam bertandang lagi..
    moga sihat dan ceria
    selalu empunya blog ni..

    ReplyDelete
  2. ZULKBO :Thanks en zul cz join PIF ni.
    Sila sent detail en zul pada mak yek

    ReplyDelete
  3. may i joint this PIF??hehehe...skeaping ENglish lak qiqi ni

    ReplyDelete